Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RestInPain | użytkownik

imię i nazwiskoDawid adresZabrze zarejestrowany18.06.2007 @15:07:56 ostatnio na stronie21.01.2017 @11:01:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9907930
digarty32 komentarze237 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+Rybb    09.10.2011 @16:21:33
sprzedawanie pomyslow korporacjom nie jest latwe, mozna skonczyc bez kasy
_______
Brainwashed
~Amigos    14.06.2011 @17:13:42
Dzięki
~LustrzanaRysa    27.04.2011 @16:54:58
Zwał jak zwał ;p
A całkiem nieźle Na razie brak sprzętu mnie zastopował, ale jakoś miliony innych zajęć się znalazły ;p
~Bartelux    02.02.2011 @15:54:39
Dzięki, dzięki i wzajemnie :D
~LustrzanaRysa    15.01.2011 @16:54:51
Dzięki stary, ale z tym Jantarem to już przegiąłeś xD Zona to tak bardziej nad Kaliną - tam to woda świeci w nocy! ;p
~LGregor    15.12.2010 @23:26:48
Dzieki..
~pavellek    27.10.2010 @12:26:55
danke
~krzysztofkoczera    03.09.2010 @13:25:43
Dzięki, miło mi to słyszeć uważam że kompakt jest czasami większą zaletą niż lusterko Pozdro!
~Amigos    31.08.2010 @19:17:02
Dzięki za dobre słowo, miło to słyszeć
ACM tak wyglądało 3 tygodnie temu
~Amigos    31.08.2010 @18:46:21
Tak ten budynek stoi obok huty, chyba należał kiedyś do niej, a jeszcze do niedawna był tam jakiś zakład co zajmował przerabianiem tworzyw sztucznych
dzieki za koment pozdro
~unripe    17.08.2010 @17:30:09
kurcze ! dziękuję ! naprawdę !
_______
Są ryby piły i ludzie młoty.
~dihaplou    17.08.2010 @13:45:20
:D
~voxmortem    28.05.2010 @17:10:06
a co najśmieszniejsze, w mass effecta zagrałem niecały miesiąc temu
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
~tempesta    28.04.2010 @19:25:58
Ódzie, na tym zdjęciu jesteś przerażający. A nie znam Cię takiego ;>
_______
sostanza dei giorni miei... sostanza dei sogni miei...
~Dager    21.04.2010 @23:01:55
heheh spoko
~SheBackInBlack    19.04.2010 @18:24:22
Chyba jechalismy rano razem w 198
_______
Do zobaczenia nigdy...

~SheBackInBlack    27.02.2010 @16:23:17
o Ty...
nie ma motywacji?
a gdy zloze zlecenie albo zamowienie?
nie no
to moze pod groźba ruszysz?
czasami sa takie zastoje...
no kolego,dajesz,wierze w Ciebie, ruszaj tym ołówkiem!
_______
Do zobaczenia nigdy...

~SheBackInBlack    26.02.2010 @20:45:07
spadamna powrot krola
no leci leci,intensywnie,szybko-czyli jak najbardziej w porzadku
a Tobie jak tam?
dajesz cos nowego,
dajesz cos fajengo-tak naprzekor moim pracom
_______
Do zobaczenia nigdy...

~SheBackInBlack    26.02.2010 @20:43:45
hejjjjjjjjjj
_______
Do zobaczenia nigdy...

~maxxx    08.01.2010 @09:37:39
twój avat masakruje
~tempesta    25.11.2009 @15:53:22
pff, będziesz coś chciał! albo miniesz mnie na ulicy... udam, że Cię nie poznaje :<
:p
_______
sostanza dei giorni miei... sostanza dei sogni miei...
~tempesta    23.11.2009 @20:02:18
to nie ja doniosłaaaaaaaaaaam... ;d ;]
_______
sostanza dei giorni miei... sostanza dei sogni miei...
~Mirella1    22.11.2009 @21:19:41
dZIĘKI, DZIĘKI....ZA MIŁE SŁOWA....kariery nie planuję, za dużo mi brakuje...Cieszę sie jednak bardzo, że się spodobałoPozdrawiam
~KarolinaStopyra    17.11.2009 @03:07:35
dziękuję! :D
~SheBackInBlack    14.11.2009 @11:27:59
o witam milego Pana,jak milo ze pamieta jeszcze o mnie
no jesien mija,choc wraz z nia przyszly zmiany,mieszajac troche w zyciu
a co u Ciebie? 198 mnie dobija
szalone nowe profilowe, no no
3maj sie cieplo
_______
Do zobaczenia nigdy...

1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt